Hallo allemaal,
Ik ben een wat oudere howrse speler maar ik geniet nog vollop van het spel. Ik rijd nu 19 jaar paard. Ik vind springen en een heerlijk buitenritje het leukste om te doen.  Verder vind ik het leuk om te lezen, series/films te kijken, lekker te eten en ik speel nog hockey.

Fave Movies: Harry Potter reeks, Pirates of the Caribean en Marvel. 

b6040b16b81a4c08aae9a5b939f3c73f.gif

Over howrse:
je mag altijd een paard in me gereserveerde verkoop zetten voor een redelijke prijs:)
De fokkerijen zijn allemaal netjes gesorteerd.

adf762ae441239eb43953435f0c74efb.gif

regels op mijn account


ik accepteer alle vriendschap verzoeken maar als je vervelend doet verwijder ik je al vriend en blok ik je. dit meld ik ook. 

nee is nee

ik respecteer jou dus ik hoop dat jullie mij ook respecteren 

domme vragen bestaan niet dus je mag altijd iets vragen 50585be4e3159a71c874c590d2ba12ec.png

b4dc712ce7bf66659f931d93d2e80ecf.jpg