Welkom xoxo
(Geüpdatet op 21/06/26)
Mijn fokkerij:
Voornamelijk ben ik gefocust op kwpn’ers.
Maar vind ezels ook super leuk en ben ook begonnen met het fokken hiervan :)
Mijn manage:
De manage die ik heb heet “The happy horse” het is geen manage voor een bepaald niveau dus elk paard is welkom :)
Op dit moment zijn de voordelen die ik heb in mijn manage: veevoer,haver,wortels
,beenbeschermers 1*, zadeldekjes 1*, klassiek hoofdstel 2***.
Winactie:
Op dit moment heb ik geen lopende acties.
----------