Hallo. ik ben manegepaarden. Ik heb vooral veel tinkers die ik alleen verkoop als ze 2 jaar en 6 maanden oud zijn of ouder. Ik heb natuurlijk ook veel andere paarden maar ik vind vooral de tinkers erg leuk.8f0d73882229b1f472cf172ee2f66ad8.png ook houd ik veel van fjorden en ben ik net gestart met het fokken van de fjorden! wat ik daarmee ga doen weet ik nog niet precies1237ba915d5f9f5f8184ac135972068b.png