500px-Fellowship.JPG
 
 

Over mij

Welkom op mijn profiel! Als een "ervaren" speler zal ik mijzelf even voorstellen. Mij aanspreken mag je met van alles, daar heb ik geen problemen mee. Ik heb al best wel wat jaren opzitten als het gaat om Howrse, maar ik ben recentelijk weer intensief begonnen met spelen. Ik ben momenteel 21 jaar oud en heb zelf geen paard. Wel heb ik mijn eigen hond en heb ik een aantal jaar paard gereden. Ik ga Dierverzorging studeren ergens in Nederland... Naast Howrse ben ik zelf veel te vinden bij motorraces en alles wat te maken heeft met motoren. Ik ben ook te vinden op Star Stable en collect op dat platform alle ardenners en heb ze daar ook allemaal tot nu toe. Ik ben ook vooral aanspreekbaar mocht je iets willen weten, dus schroom niet om mij een berichtje te sturen als je iets wil weten! Qua paarden zijn mijn favoriete rassen echt trekpaarden, maar daarnaast ligt mijn liefde ook bij knabstruppers.
 

Mijn Howrse fokkerijen

Op Howrse fok ik momenteel Lusitano's onder het affix 'House Stark.' Al mijn Lusitano's hebben een fantasy thema naam van Lord of the Rings, Game of Thrones of The Witcher. Deze probeer ik ook zo veel mogelijk door te fokken als dit lukt. Mijn KWPN'ers en Nokota's staan allemaal onder het affix 'House Greyjoy' en hebben een muziek thema naam. Al mijn paarden onder dit affix zijn vernoemd naar songtitels. Meestal zijn dit nummers waar ik op dat moment naar luister als ze geboren worden. 'House Bolton' is mijn affix voor Marwari's en Akhal-Teke's. De paarden onder dit affix zijn allemaal vernoemd naar WWE/AEW/etc. sterren. Verkopen kan door middel van onderhandelen, hier heb ik geen problemen mee. Pasjes of Equus heeft voor mij geen voorkeur, stuur een berichtje als je iets interessant vind!
 
 
Layout designed by Nature Girl code created at TheUltimateHowrseHelper.weebly.com